Monday, January 18, 2010

readzul creation & design

13 feb 2010 x lama jer lagik...

... soo.. pihak andaman ( readzul creation & design ) telah cal tuk wat fitting baju..

pagi tu.. pagi2 lagik aku da gerak nak g cheras.. jnji ngan a.wan ( readzul creation & design ) kul 10 am...

kuar umah kul 8 am.. punya la smangat.... tapi sampai tmpat tu kul 11 am... huhuhuuuu... da lewat nieh..
nak taw naper...

kul 8 kuar umah.. g ambik mak boyot (diana) dulu kat klang perdana(xsonok kalo g sdirik)... sampai umah dia kul 9 am..tapi xsiap lagik ghuper2nyer.. sabar jer la... org bw perot....

on da way ke sana, singgah antar abah g kejer pastu mak boyot tu nak punch in lak.. ghuper2nyer dia keje ari tu.. tapi malas nak g kejer.. hahahaaa.. tu sumer pengaruh dp aku la tuh... aku cakap kat dia " sian kat aku nana, xde saper pon nak ikut temankan aku" hahahaaa... last2, dia stuju nak ikut..sonok2...pas antar dia punch in dah kul 10 lbey... alamak... da lewat nieh.. aku pon send msg kat a.wan cakap lewat cket ada emergency.. hahahaaaa.... padahal.... nseb bek dia ckap ok.. fuhhh... lega..

da sampai kat subang aku cal fiqa.. kawan aku dp sek men lagik... nak ajak dia join tgk aku fitting baju... dia ckap ok tapi dia bru jer bgn tdo n x mandi lagik... aku suh mandi cpat2.. lagipon aku ajak dia coz umah sewa dia dekat jer ngn tmpat tuh... hmmm... da sampai umah dia, aku cal nak suh turun... tapi x berangkat pon... last2 aku panjat gak la umah sewa dia.... tingkat 15 tuh... tinggi giler.. nseb bek ada lif... smpai dpan pintu umah dia aku ketok2 xbukak gak... sbagai akibat nyer aku tinggalkan dia jer... padan muka.... ingat nak tumpang shishi kat umah dia, tapi xbukak2 lak... aku pon pe lagi bla jer la... kang terkucil lak aku kat dpan pintu umah nnti.... xpasal2 jer..

otw ke kedai tuh... fiqa cal diana cakap dia mndi tadi... ape punya lama mandi da..... disebbkan da lewat sgt dan jam da menunjukkan kul 11 am lagi pon dia tu nak make up lagik and dot2... aku amek keputusan tuk truskan jer ke kedai.. kang nak patah2 blik... uishhh lambat seh... lgpon a.wan ckap dia ada apmt lain..  kiranyer nnti c fiqa tu mak yot yg akan amek.. hahahaaa...

sampai je kat kdai tuh... nseb bek la a.wan n zul x marah2... iyer la beb.. da lewat sgt nieh... w.pun gitu, layanan yg diberi sgt memuaskan.


ni adalah mak boyot tuh... nama nyer diana isteri kepada en. farid.. da kawan lama ngn dia. assume her as part of my family members since aku xde sibling yang len (kira kakak aku lar).. (nie aku da upload gambar - hutang da bayar ek)


ni fiqa tgh testing2 pelaminan indah tuh


ni adalah gambar kami ber3 hahahaa... mana yg lbey cun?(diana tgh sorok perut ngn bantal gagagagaa )



    finally gamba kami b2.. hahahaaa... klaka la muka dia tuh...



No comments:

Post a Comment